The Gorgeous Boat, eiku...



Ystäväni Mrs J. muisti minua tällaisella huomionosoituksella. Hauskaa, laitetaan siis vaadittuja vastauksia tulemaan ja vahinko kiertämään.

Milloin aloitit blogisi?

Vasta aivan äsken, pari viikkoa sitten. Bloggailu sinänsä ei ole minulle uutta, mutta tässä muodossa en ole tehnyt sitä ennen.

Mistä kirjoitat blogissasi, mitä kaikkea se käsittelee?

Kirjoitan mistä tahansa, mikä edes etäisesti liippaa veneilyä ja siihen liittyvää fiilistelyä. Olen hyvä ujuttamaan vaatteita ja sisustusta mihin tahansa kontekstiin, joten tuuppaan näitä aiheita myös tänne. Lisäksi tarjolla on reseptejä, reittisuunnitelmia, matkakertomuksia ja varmasti sitä mukaa, kun alan purjehtimisesta jotain ymmärtää, myös asiaa ihan siitä itsestään.

Mikä seikka tekee blogistasi erityisen verrattuna muihin?

Toivottavasti yllämainittu yhdistelmä tekee tästä jotain, mita muilla ei ole.

Mikä sai sinut aloittamaan blogin kirjoittamisen?

Sen tosiasian tunnustaminen, että johonkin nämä veneaiheiset jutut on kaadettava - kukaan tuntemani ihminen ei nimittäin jaksa kuunnella sitä innostuneen selityksen määrää, mitä suustani on luvassa. Täällä itse kukin voi tutustua sen verran kuin sopivaksi katsoo ja pieni ruksi selaimen kulmassa auttaa, kun tätä ei enää jaksa.

Mitä haluaisit muuttaa blogissasi?

Haluaisin ymmärtää, miksi Blogger ei anna minun linkittää. Ei tajuu, ei. Yritetty on.

En oikein tiedä, kenelle laittaisin tämän eteenpäin. Aika monessa paikassa olen tämän tunnustuksen jo nähnytkin. Poimikoon siis mukaansa, ken haluaa.

Kommentit