tiistai 14. elokuuta 2012

Sunnuntain pitsit


Madonnan keikalle valitsin päälleni kokomustaa. Nähtyäni yhden valkobleiserisen rouvan tanssivan villisti valtava punaviiniläikkä keskellä bleiserin selkämystä olin hyvin tyytyväinen valintaani. Meillä oli kenttäpaikat, joten matalat kengät olivat must. Samoin oli kädet vapaaksi jättävä laukku. Olin miettinyt varustustani niin, että voisin tanssia. No, kuten varmaan on tullut jo selväksi, olin niin pettynyt keikkaan, että tanssimuuvitkin jäivät minimiin. 




Hame on löytö työkavereiden kirppispalstalta ja paidan olen ostanut 10 vuotta sitten. Yleensä asujen osien merkit tai ostopaikat on kai tapana kirjoittaa, mutta enpä tiedä, toisivatko ne minun tapauksessani mitään lisäarvoa... :D

4 kommenttia:

  1. Mikä siinä keikassa meni pieleen, itse kun en ollut paikalla?

    Mama L

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No se oli vaan huono. Kliseinen, nolo ja diivamainen väärällä tavalla.

      Poista
  2. Asiasta kukkaruukkuun. Tai no, asuasiaa enivei. Kävin maanantaina Navy Bluen alessa Larussa, http://www.navyblue.fi/. Vielä oli paljon tavaraa ja kokoja -70%. Suosittelen, tulee se kesä ensi vuonnakin. Tuleehan?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tulee, toivottavasti! Ja vähän parempi kuin tänä vuonna! :D

      Poista

Kiitos päivän piristyksestä eli kommentista!