keskiviikko 23. tammikuuta 2013

Colleget ja timantit


Sormukset ovat vihdoin valmiit. Niitä on tosi vaikeaa kuvata, mutta uskokaa sanaani siitä, että ne ovat rodinoinnin ja puhdistuksen jälkeen kuin uudet. Naarmun naarmua ei ole. Niinpä nautin tästä hetken aikaa kestävästä kimalluksesta ja oleilen etupäässä halogeenilamppujen alla. 


 Hätähousun college-tilauskin saapui juuri parahiksi, kun oli aurinkoinen (halleluja) päivä mallailla ja kuvata. Tilasin ensialkuun kaksi HM:n collegea, valkoisen ja harmaan. Jos käyttöä on, saatan harkita myöhemmin ostavani jonkun vähän tyyriimmänkin version. Jos taas tuntuu siltä, ettei muuta käyttöä juuri tule, niin saanpahan lisää salipaitoja. 

 Valkoinen tökki tänään, joten vaihdoin sen oitis harmaaseen versioon. Sitähän alunperin himoitsinkin. Yritin olla ennakkoluuloton ja pukea valkoiset farkut, vaikka on talvi. 


Laivakoirakin tuntui hyväksyvän valinnan ja juuri sopivat asusteetkin löytyivät. 


Mutta en sitten kuitenkaan pystynyt. 


Mukavuusasu olisi helppo ratkaisu. Viihtyisin varmasti. 


 Entäs sitten nämä?


Laivakoira kyllästyi jahkailuuni ja häipyi. Jäljelle jäivät vain nainen ja puruluu. 

Kohta pitäisi päättää ja sännätä ovesta ulos. Vastaan kommentteihin illemmalla!

20 kommenttia:

  1. Kyllä nyt kelpaa kimmeltää :)

    Kivoja noi molemmat golleget! Jotenkin aika salonkikelpoisen näköisiä särmien saappaitten ja istuvien housujen kanssa.

    Amelie

    Ps. Se Gloria jäi nyt kaivelemaan sen verran, että se on tilattu Suomesta. Tosin olin arvellutkin sun ammatiksi juurikin sitä... :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kelpaa! :) Mä tykästyin myös, kokeilin myöhemmin vaikka mitä lisäyhdistelmiä. :)

      Joo, mä luulen, että aika monikin on arvellut. No, jos olen kertonut, että teen vuorotyötä ja matkustan paljon, enkä ole koskaan kuvannut työasuja, niin onhan siinä jo vihjettä... Aina ihmiset ei kai vaan mieti sitä kaikkein ilmiselvintä vaihtoehtoa. :D

      Poista
  2. Huh miten hyvältä näyttää harmaa kollari! Pitäiskö itsekkin langeta ja palata vanhaan ja hyväksi havaittuun...Mutta eilen istuin luennolla ja puhujalla oli niiiin sairaan hyvännäköiset farkut, että ensin pitäisi löytää ne ja siihen sitten harmaa kollari. Jep, suunnitelma valmis, toteutuksen ajankohdasta ei tietoa. Kiva kuitenkin inspiroitua näistä kuvista, kiitos!
    -Marjut

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mutta sehän on hyvät, että suunnitelmat on valmiina. :) Helppo toteuttaa sitten.

      Kiitos itsellesi! :)

      Poista
  3. Off topic mutta sulla on aivan mahtavan tuuheat hiukset! Miten saat ne noin tuuheiksi ja silti terveen ja luonnollisen näköisiksi?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jaa, armottomalla tupeerauksella ja pullollisella hiuslakkaa. :D Mä olen kaikkien kampaajien kauhu. Muuten yritän sitten hoitaa niitä ihan hyvin, enkä pahemmin käytä mitään kuumia muotoiluvälineitä. Tarrarullat on påp. :)

      Poista
  4. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  5. Ihanat dimskut ja nättejä asuja!

    Sitten kamalaan huhuun, johon törmäsin tänään: Madden häitä ei välttämättä näytetä telkkarissa! Voi itku, jos niin on.

    Lopuksi vielä vieno pyyntö. Tabletilla sun blogia luettaessa mulla näkyy vain listauksena postausten otsikot. Pitää siis klikata pari kertaa, ennen kuin pääsee lukemaan juttuja. Tuo taisi tammikuussa tulla uutena juttuna blogspotiin, osalla bloggaajista postaukset ovat listana ja osalla taas kaikki toimii kuin ennenkin. Tuota pääsee siis kaiketi säätämään jostain. Olisko mahdollista saada entinen näkymä takaisin? Vai olisko tähän sulla tai jollain muulla vinkata mulle jotain vippaskonstia, jolla voisin itse vaikuttaa näkymään?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti! :)

      Mä kuulin saman huhun ja olen ihan hajalla! Noooooooooo!

      Skrollaa ihan ruudun alareunaan, siellä on näytä internet-versio, täppäät siitä. :) Toi muuttui jokin aika niin, että tabletitkin ohjautuu suoraan mobiilinäkymään. Olen pitänyt sen mobiiliasetuksen voimassa, kun monet lukee kuitenkin kännykällä. :) Toisilla bloggaajilla mobiilinäkymä on kokonaan pois päältä, siksi tuo vaihtelu.

      Poista
    2. Jepulis, internet-versiota mä käyn kliksuttelemassa :). Laiska kun oon, niin se tuntuu vähän ylimääräiseltä. Toisaalta mä mielellään näen sun lukulistan blogit, sieltä löytää välillä kivoja juttuja. Eli kyllä mä jatkossakin jaksan klikkailla :D.

      Poista
  6. Norppis, hyppäsit taas esiin lehden sivuilta iltani ratoksi :) Kiva sun outfit siinä, erit. se kahden huivin kombo.

    Eikä hassumpia nämäkään kuvat. Noi sun hiukset huoh, miten ihmeessä saatkin niistä noin mahtavan tuuheat?? Mullakin on collegeinnostus päällä; muutama vko sitten hankittua COSin versiota on tullut käytettyä vähän jo liiankin ahkerasti.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hih, nyt mä ajattelin olla toistaiseksi hyppelemättä mistään. :D Mediaähky. Kiitti! :)

      Mä tupeeraan ja lakkaan täysin armotta, siinä mun salaisuus. COSin versio herätti mielenkiinnon, lähden tutkimaan! :)

      Poista
  7. Vitsi miten simppelin hyvännäköisiä asuja taas. Tykkään! Itse en omista gollegepaitoja, (muuta kuin lasten kanssa hiekkalaatikolla käytettäviä) mutta noi yhdistelmät näyttää tosi kivalta!

    VastaaPoista
  8. Hain juuri eilen lähi ärrältämme H&M pakettia joka sisälsi mm. harmaan college paidan, kivan rento mutta saa vähän hienommaksi vaikkapa kivalla statement kaulakorulla :)
    Yritin samalla reissulla etsiä tuota uusinta Gloriaa mutta harmillisesti jäin ilman - hyllyssä oli vielä tammikuun lehti. Täytyy kokeilla onnea uudestaan kun käyn ruokakaupassa illalla :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä jäin myös nuolemaan näppejäni eilen Glorian suhteen, mutta tänään on kuulemma jo kaupoissa. :)

      Poista
  9. Miten mun silmään pistää kummallisesti harmaan ja ruskean yhdistelmä? En koskaan valitsisi niitä värejä yhteen, mutta usein huomaan, että moni tekee niin. Makuasia kai sekin on, mutta omaan silmään liian riitelevä väripari. Lämmin ja kylmä sävy. Revityt farkut on tosi kivat, samoin armeijanvihreet (?) housut. Hiuspuuteri on muuten loisto tuuhentaja, sitä suosin tupeerausta enemmin, ei tule niin luonnotonta lookia.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Siksi varmaan, että ne ei mene ihan täydellisesti yhteen. ;) Ainakaan mun mielestä. Tuijottelin näitä kuvia aikani ja päädyin laittamaan jalkaan paljon kylmemmän ruskeat saappaat. Että samoilla linjoilla ollaan.

      Mä käytän hiuspuuteria tupeerauksen lisäksi. :D Olen tässä asiassa täysin maaninen.

      Poista
  10. Mä olen kanssa ihan jämähtänyt 80-luvulle ja käytän hiuslakkaa (sehän on kuulemma ihan out) mutta nyt löyty sellanen tuuheuttamissuihke ettei tartte enää tupeerata, se niinkun sotkee hiukset jo valmiiksi takkuun. Oletko kokeillut VO5 Give me texture spraytä?

    VastaaPoista
  11. Hih, jäin selailemaan (tässä työpäivän ratoksi hyshys) sun vanhoja dagenseja.. ja silmiin pisti tuo sun Mulberryn huivi näissä kuvissa. Mikäs sävy tuo on? Vatvon siis täällä Oatmealin, Oakin ja Blaster Pinkin välillä.. että mitä niistä lähteä metsästämään itselleen. Päätin siis jonkun hankkia, ihan vaan piristykseksi :)

    VastaaPoista

Kiitos päivän piristyksestä eli kommentista!