torstai 17. tammikuuta 2013

Some might call it an addiction



 Kaksi ensimmäistä ovat uusia. Laitoin minttua varpaisiin ja pinkkiä käsiin. Tai siis kynsiin, you know. 



Sitten haksahdin vain tsiljoona vuotta kaikkien muiden jälkeen Urban Decayn luomiväreihin. Koska minähän käytän luomivärejä niin sairaan paljon. No, ehkä nyt sitten aloitan. Sävyt ovat ainakin todella hyvät.



 Uusi pari aurinkolaseja sen sijaan on täysin perusteltavissa sillä, että ihan kohta se kevät paisteineen alkaa, eikös vain. Jos eivät meinaa lumet muuten lähteä, niin ajattelin vähän kuumailmapuhaltimella avittaa. Pitänee hommata aggregaatti, niin pääsen sulattamaan ladut kans. Buahhahhahhaa. Lenkkipolut takaisin lenkkeilijöille ja kesä kansalaisille! 

P.S. Tulkaa moikkaamaan, jos bongaatte Matkamessuilta! ;)

34 kommenttia:

  1. Essien lakat on hyviä, samoin on Sephorat (ne on suorastaan loistavia). Saako niitä Jenkeistä?

    Mama L

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Saa, Essietä saa Suomestakin, ainakin Cittarista. Hinta tosin on tuplat Jenkkilään verrattuna. Jos haluat, voin trokata sulle jotain väriä seuraavalla kerralla, kun menen. :)

      Poista
    2. Esim Saksastakin saa puoleen Suomi-hinnasta. On se vaan kummaa...

      Gloria

      Poista
    3. Etsin Essietä tänään Cittarista, mutta enää sitä ei siellä ollut! Olisi tosi kivaa, jos toisit jonkun kivan värin reissusta! Joulunpunainen oli ihana (olen käyttänyt sitä nyt kaksi kuukautta putkeen) ja joku vanha rosa-tyyppinen aika passeli myös!

      Mama L

      Poista
  2. Olen latu-asiasta liikuttavan samaa mieltä. Kaikki muut, kelle olen avautunut asiasta on pitäneet mua ihan haksahtaneena. Lenkkipolut lenkkeilijöille!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hyvä, vihdoinkin! Hyvä sinä ja minä! :D

      Poista
  3. Koska oon kynsien syöjä, en käytä lakkoja. Haluaisin kyllä! :) Mutta tuo Urban Decayn paletti.. Hei haloo. Meinasin seota Sephoraan kun olin Nykissä! Kaiken muun hyvän lisäksi, mukaan lähti silloin Urban Decay Naked 2 Palette, joka on ollut ihan päivittäisessä käytössä.. Ah. Ihanaa olla nainen.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sephora on kyllä sellainen sekoamispaikka, ei auta! Mäkin olen nyt jopa käyttänyt luomiväriä. Niin onkin! Kai sitä miehenäkin vois meikata, muttei yhtään näin ihanasti. :D

      Poista
  4. Hyvä, että jollakulla muullakin on addiktio Essien kynsilakkoihin! En siis ole yksin :D Huomasin juuri hamstranneeni loppusyksyn aikana 10 (!?!) purnukkaa Essietä täältä Moskovasta (jossa yhden hinta on noin 7e eli selvästi edullisempi kuin Suomessa) ja järkytyin. Yritin lopettaa. Silti ostin viime viikonloppuna vielä yhden lisää (not just a pretty face, TÄYDELLINEN nudesävy! pakkohan se oli saada). Nyt yritän uudestaan lopettaa :D
    PS. Aurinkolasit on makeet. Sääli, että nelisilmänä en voi kauheasti niitä shoppailla, piilareiden käytöstä kun en pidä lainkaan.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahahaa, se on niiiiin koukuttavaa! Kuulostaa ihanalta toi sävy, pakko ehkä etsiä se...

      Mullakin on normiaurinkolaseissa vahvuudet, noita voin käyttää näyttäytymislaseina, kun ei tarvitse ajaa autoa tai muuten nähdä kauas. :)

      Poista
  5. Hih, minulle on myös tullut jostain Essie-himo :) VAIKKA mulla on nämä geelit enkä käytä kynsilakkaa. Paitsi varpaissa. Mintunvihreä voisikin olla siis seuraava hankinta... myös tuo SuviAnnin mainitsema "not just a pretty face" kuulostaa hauskalta.

    Mutta siis hei, saakos noita luomivärejä jostain Suomesta? Tai tilaamalla.. pitänee googlettaa. Olis nimittäin aivan meikäläisen värit :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En tiedä luomivärien saatavuudesta. Luulisi, että jostain netistä saisi tilattua, niin kuin melkein kaikkea... On kyllä hyvä sävyt, ihan parhaat!

      Essie on maailman koukuttavinta. Ne on vielä aina kaupoissa sellaisissa jotenkin tosi raikkaissa ja houkuttelevissa riveissä. Pakko ostaa. :D

      Poista
    2. Olen tilannut Urban Decayn meikkejä Lookfantastic.comin kautta. Toimitus kesti muistaakseni parisen viikkoa, mutta perille tuli :) Loistavia tuotteita! :)

      Poista
  6. Ihania pastellivärejä :) Keväällä tota minttua vois käyttää sormien kynsissäkin!

    Huomasin, että Sephorassa on hyvä valikoima Urban Decayta. Pitää testata tää tsiljoonien muiden hehkuttama juttu. Tossa sun paletissa on hyvät värit kyllä. Itse ottaisin vielä jonkun lilan tohon.

    Amelie

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä laitoin nyt minttua sormiinkin, kun alkoi niin kuumottaa. :D

      Mä muistin jotenkin hämärästi, että tää oli nyt joku tosi it-luomiväri, enkä kyllä nyt ihmettele enää yhtään, että miksi. Laatukin on ihan toppen!

      Poista
  7. Kynsilakkoja ei vaan voi olla liikaa! Olen kuin lapsi karkkikaupassa Essien standin vieressä. Pakko saada joka värissä :D Ja kuitenkin sit lakkaan aina niillä parilla tutulla ja turvallisella...
    Jos vielä tänään klo 16 jälkeen olet messuilla, niin siellä nähdään!
    -Milla

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tunnistan fiiliksen. :D

      Olin kuuteen asti, mutta ei törmätty. Harmi juttu!

      Poista
  8. Ihanat pastellit kynsissä tuntuu jo keväiseltä!
    Mun mies suunnitteli hankkivansa lohikäärmeen, jotta sais sulatettua lumet :D Se ajatteli, että jos lohikäärme söis maltillisesti, sillä vois tienata Suomessa..
    -tintti

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hyvä suunnitelma toi lohikäärmekin. Jos hankitte, niin mä voin ainakin ostaa sen palveluita. :D

      Poista
  9. Täälläkin on kyllä kevättä ilmassa. Tuntuu, ettei voi pukeutua mihinkään synkkään väriin vaan on pakko laittaa pinkkiä, turkoosia yms yms.

    Muitakin kynsilakkafriikkejä... Mulla on lakkoja, mutta mä inhoan lakata ja odottaa kuivumista. :P Sitten, kun saan aikaiseksi lakkauksen niin olen tosi tyytyväinen. Weird.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihan sama fiilis, vaikka täällä ei ole kyllä yhtään kevättä ilmassa... Päin vastoin!

      Mä olen nyt alkanut lakkaamaan enemmän, kun tajusin, että siinä ajassa kun teen postauksen ja vastaan kommentteihin ja e-maileihin, niin lakat on just sopivasti kuivuneet. :)

      Poista
  10. Mä olen kanssa ihan kynsilakkafriikki :) mutta käytän tummempia sävyjä kuin sä ja keväästä kirkkaita turkooseja ja oransseja, fuschian sävyjä... mutta pitäisköhän investoida tollaseen minttuun, aika kiva sävy.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kuulostaa kivoilta noiikn sävyt! Yksi aika hyvä fuksia mulla onkin, lakkasin yks päivä sillä nimettömät ja muut kynnet laitoin nudeiksi. :)

      Poista
  11. Essie täälläkin todettu hyväksi. Ihana, kun lakka ei lohkeile heti pois!

    Tosi hyvän väriset luomiväritkin! Saako merkkiä Suomesta?

    Anski

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sanos muuta! Mä olen vielä tosi laiska minkään alus- ja päällyslakkojen kanssa. :)

      En yhtään tiedä! Tietäisiköhän joku muu?

      Poista
  12. Kynsilakkoja ei voi olla liikaa. :) Kauniit aurinkolasit!

    VastaaPoista
  13. Addiktio mullakin Essien ja Diorin kynsilakkoihin, jotka sitten jäävät käyttämättä, koska en malta odottaa kuivumista ja inhoan yli kaiken kynsilakanpoistoaineen lemua. -T

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla ei ole varmaan yhtään Dioria, mutta Essieitä käytän sitäkin ahkerammin. :) Se haju on kyllä aika kauhea.

      Poista
  14. Terveisiä Tukholman Formexista! Matkat vaihtui sisustukseen. Tuu ite tänne monikaan :).

    VastaaPoista
  15. Essien lakat ovat parhaita, mutta onneksi itse en ole sortunut niitä (vielä) keräilemään. Sen sijaan käyn kerran viikossa kynsilakkahullun ystäväni luona, jonka kokelmista löytyy joka mielialaan sopiva lakka, joita hän auliisti lainaa käyttööni. Parasta on, että ystäväni vielä lakkaakin kynteni teen juonnin ja sosioloinnin ohessa. Onni on kynsilakkoihin hurahtanut ystävä! <3

    Emmi

    VastaaPoista
  16. Moikka! Paljonko nuo essiet maksaa jenkkilässä? Itse oon noihin ihastunut mutta karseet hinnat vaan suomessa :(

    VastaaPoista

Kiitos päivän piristyksestä eli kommentista!