torstai 16. toukokuuta 2013

Nainen ja sakset, vol. 2


Tein, minkä lupasin. Olen jo talvesta asti halunnut punaisia sortseja ja koska olen todellakin tilannut meille sen hellekesän, niin kuka nyt enää pitkiä housuja käyttää. Niinpä pätkäisin viime keväänä ostetut Holly&Whyten chinot. Ongelma ratkaistu! Mieleni minun tekevi myös alemman postauksen kollaasissa nähtyä farkkupaitaa. Sellaista ei tähän hätään löytynyt kaapista, mutta vaaleansininen kauluspaitakin oli ihan kiva. 


Paita / shirt: Gant
Sortsit / shorts: Lindexin Holly&Whyte -chinoista pätkäisty / cutoffs from old Lindex Chinos
Vyö / belt: Pieces
Kello / watch: Triwa


Seuraavaksi pohdin valkoisia sortsejani. Ne olivat edelleen mieluiset, mutta ehkä vähän mammat. Olen ainakin henkisesti ylittänyt sellaisen ikäkynnyksen, että sellaiset todella siistit ja hillityt asut eivät enää tuo sitä raikas parikymppinen prepsteri -tunnetta vaan alan näyttää liian prepyissä vaatteissa ikäistäni suorastaan vanhemmalta. Alkossakaan ei ole kysytty papereita sataan vuoteen. 


Sakset ratkaisivat tämänkin ongelman. Navan vilkkuminen ei ole tarkoituksellista, seison vain jotenkin tosi selkä notkolla. 


Paita / shirt: JC
Sortsit / shorts: Abercrombie&Fitch
Vyö / belt: Pieces
Huivi / scarf: By Pia's (saatu blogin kautta / giveaway)



Kaulakorut / necklaces: Tiffany / Paula Nummela
Korvikset: Paula Nummela

Hopeiset korut ovat viime aikoina tuntuneet taas kivemmiltä kuin aikoihin. Tykkään erityisesti Tiffanyn ja Paula Nummelan tyylistä. Jotain kuvista kuitenkin puuttuu. Jotain, mikä on on pyörinyt tiiviisti mukana hyvin useassa tekemässäni kollaasissa. Jotain, jonka tilaamisesta olen melkein tehnyt päätöksen ja joka sopisi molempiin asuihin. Tai jotka. ;)

Translation: I have been longing for some red shorts. I had a pair of chinos which I haven't been wearing too often. So, problem solved. I'm also very into silver jewelry at the moment. I love Tiffany (who wouldn't) and a Finnish designer, Paula Nummela.

22 kommenttia:

  1. Tosi söpöt! molemmat pökät mainiosti saksittu :> jännityksellä puuttuvia osia odotellessa..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti! :) Älä liikaa jännitä, täytyy katsella niitä puuttuvia osia vasta palkkapäivän jälkeen. :D

      Poista
  2. Aivan loistava idea! Ja kyllä noita sun katseenkestäviä jalkoja kantsiikin esitellä vähän pohjetta pidemmälle ;-). Nyt vaan lisää näitä ihania lämpimiä kelejä niin shortseilla on paljon enemmän käyttöäkin kuin chinoilla. Tästä inspiroituneena (kiitos!) tiedän nyt mitä teen kaapissa käyttämättömänä lojuneille chinoilleni x2. Et heippa ja morjens, meikä menee nyt hakemaan saksia... Tuulista viikonloppua sulle mikäli pääset merelle!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha, kiitos vain. :D Toivottavasti sullekin tuli hyvät sortsit! :)

      Poista
  3. Mä niin tiedän ton mammahousu fiiliksen. Mutta mulla taas on reisikompleksi. Mä en vaan pysty kulkeen lyhyissä shortseissa enää.Noi sun mallit näyttäs olevan sitä, mikä olis mullekin ok. Tosta kun vetää vielä puolet lyhyemmän kuten kävi mun henkkamaukka ostolle, oli olo kuin olis ollu boxerit jalassa. Olo on liian alaston!;)

    Mut enivei, noi punaset on päheet ja sopii sulle kuin nappi laivakoiran nenään :)

    Iitukka

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No on mullakin näin kalmanvalkoisilla jaloilla aika alaston olo. Lyhyet sortsit vaatii vähän enemmän rusketusta. Pitää järjestää, joko pullosta tai auringosta. :)

      Poista
  4. Voi Norppa-darling! Olen vaan päivä päivältä vankemmin varma siitä, että olet ehkä maailman hurmaavin bloggari. Kikattelen jutuillesi ääneen ja ihailen ja inspiroidun kovasti ruoka-matka-koti-vaatetus-elämäntaito-jutuistasi.
    <3!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha, kiitos vain! :D Hyvä, jos miellyttää. :)

      Poista
  5. Aaah, epätietoisuus! Tummansininen laukku? Ruskeat sandaalit? Hmmmm, jompi kumpi noista vaihtoehdoista, pakko olla! Ja punaiset shortsit mulle kanssa. Mukavaa viikonloppua! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toinen on oikein. ;) Kivaa weekendiä sinne kans!

      Poista
  6. Ne on ihan varmasti ne sandaalit! Nyt tekee mieli punaisia shortseja, mutta en raaski saksia omia punaisia housujani, vaan täytynee etsiä shortsit erikseen. :) Mulla on muuten toi sama Tiffanyn kaulakoru, sain sen aikoinaan valmistujaislahjaksi, mutta en ole oikein osannut käyttää sitä. Sun asussa se näyttää kuitenkin niin kivalta, että täytyy varmaan kaivaa koru esiin ja kokeilla, jos se vihdoin pääsisi käyttöön.

    /Gitta

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin onkin, mutta mun koko oli loppuunmyyty! No, muutenkin pitää tässä hieman venata palkkapäivää, joten ihan hyvä vain.

      Mä olen käyttänyt aika vähän tuota korua, olen jotenkin ihan unohtanut sen. Nyt ajattelin ryhdistäytyä minäkin. Mä ostin omani häämatkalta. :)

      Poista
  7. Parasta asuissasi on kaunis hymysi :)

    VastaaPoista
  8. Kiitos hyvästä vinkistä! Viime kesänä taivuin miesten osaston puoleen. Aikaero ja pimeät kopit = tosi hyvännäköiset, ostin kolmet, eri väreissä, ihanat!..... Kotona - joudun toteamaan että, Abercrombien miesten sortseissa on todella paljon "ylimmääräistä" kangasta sepaluksessa ja se ei taas imartele naisen alavatsaa olenkaan.

    Nyt siis housuostoksille ja saksia heiluttamaan.

    Hauskaa viikonloppua!

    Täti

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Auts, fiilaan täysillä tuota A&F-kokemusta. Sitä aina saa niin sairaan hyviä ideoita...

      Kivaa viikonloppua!

      Poista
  9. Hienot shortsit ja kuten joku jo edellä kommentoikin, niin aurinkoinen hymysi kyllä kruunaa kuvat! Ihana Norppa!

    VastaaPoista
  10. Mulla on punaiset chinot aivan uskomattoman vähän käytöllä juuri niistä kuuluisista viboista johtuen, pitäisiköhän ihan tehdä sama ja pätkästä lyhyeksi, kun punaiset sortsit on ollu ostoslistalla jo pidempään. Säästyis sekin raha ja hyvät housut sais uuden elämän!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä huomasin, että vaikka tykkäsin housuista, niin jostain syystä niitä vain tuli käytettyä aika vähän. Ehkä sitten sortseina enemmän?

      Poista
  11. Heh, juuri eilen noita samaisia Lindexin housuja jalkaan vetäessä osui silmään se sisäpuolen vaaleansininen kangas ja mietin, että tuon värinen paitapusero toimisi varmasti hyvin näiden housujen kanssa. Ja mitäs täältä löytyikään, minun vasta suunnitellessa sinä olit jo toteuttanut visioni, ja hyvin toimii:) Hankintalistalle siis. Hienot shortsit sait. Hauskaa viikonloppua!

    Satu

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hauska sattuma! :) Joo, testattu on ja toimii.

      Viikonloppuja!

      Poista

Kiitos päivän piristyksestä eli kommentista!